Antara Bio-Aura VS Ubat Hospital

Antara Rawatan Semulajadi atau Ubatan dari Hospital.. Mana satu pilihan anda?

Kali ini saya akan mendedahkan rahsia bagaimana menggunakan kuasa Air Bio Aura ni untuk merawat penyakit anda. Sebelum itu tahukah anda apakah kelebihan air Bio Aura ini..? Jika kita nak gandingkan dengan air Zam Zam sememangnya tiada tandingannya air zam zam, akan tetapi air Bio Aura ni tak kurang juga hebatnya yang di kurniakan oleh Maha Esa ni didalam sifat air ini.

Di negara kita terdapat pelbagai produk penapis air, namun pada zahirnya kita lihat fungsinya adalah sama, tetapi mungkin anda tidak sedar bahawa penapis air berteknologi tinggi bersistem Bio Aura ini hanya ada pada sistem penapis air dari syarikat Hai-O yang dapat membezakan dari pelbagai penapis air di pasaran tanah air kita. Apakata kita lihat kebaikan yang terdapat pada air dari penapis air ini.

Antara Keunikan Dan Kebaikan Air Bio-Aura yang dapat kita lihat disini ialah:

  1. Mencegah masalah berkaitan jantung
  2. Menyingkirkan bahan-bahan tidak diperlukan didalam tubuh badan mahupun untuk basuhan
  3. Memperbaikkan perpeluhan dan melegakan pepanasan
  4. Membantu komunikasi antara sel dan kelajuan maklumat
  5. Tidak mempunyai kesan magnetik tinggi
  6. Kelembapan kulit dan memperlahankan penuaan
  7. Meningkatkan kemampuan sistem immuniti
  8. Nilai ph setara dengan manusia
  9. Kegunaan domestik untuk kesegaran makanan
  10. Air menjadi lazat tanpa dididihkan
  11. Bertenaga Aura meningkatkan keaktifan sel
  12. Mempercepatkan metabolisme
  13. Meningkatkan kapasiti nutrien / mineral
  14. Meningkatkan kandungan oksigen
  15. Molekul halus memudahkan diserap
  16. Melancarkan aliran darah
  17. Membaiki sistem penghadaman

Kelebihan Merawat Dan Memulihkan Pelbagai Penyakit Antaranya ialah:

  1. Darah Tinggi
  2. Tekanan Darah Rendah
  3. Tekanan/Stress
  4. Lumpuh/Stroke
  5. Arthiritis
  6. Penuaan dan Nyanyuk
  7. Parkison
  8. Penyakit Kulit ( allergik,bersisik dll)
  9. Ulser Kulit dan Kulat Kaki
  10. Migrain yang teruk
  11. Insomnia
  12. Masalah Rambut
  13. Kesuburan & Mandul
  14. Asma / Lelah
  15. Masalah Jantung
  16. Gastrik
  17. Usus Bengkak
  18. Ghout / Urik Asid
  19. Kencing Manis
  20. Hepatitis B & C
  21. Senggugut, Keputihan dan masalah Urat Bersimpul
  22. Sembelit
  23. Buasir
  24. Batu Karang
  25. Kanser
  26. Kelenjar Prostat
  27. Masalah Buah Pinggang
  28. Membantu Kecerdasan Minda terutama Kanak-kanak.

( untuk penjelasan yang lebih jelas sila hubungi kami )

Sepertimana yang kita semua ketahui dan telah di set di dalam minda kita bahawa ubat dan pembedahan adalah segalanya untuk mengatasi dan merawat penyakit terutama penyakit kronik bukan? Saya percaya ramai mereka diluar sana tidak percaya hanya dengan air ia mampu merawat pelbagai penyakit lebih lebih lagi ada yang pertikai air yang telah di bacakan sesuatu doa mampu menyembuhkan penyakit. saya tidak mahu menceritakan tentang perkara tersebut tetapi yang ingin saya kongsikan bersama anda ialah cara rawatan mengunakan air Bio Aura ini.

Kepada mereka yang ingin merawat dan ingin sembuh sepenuhnya dari penderitaan di sebabkan penyakit mereka, anda di sarankan meminum air ini paling kurang 8 gelas air Bio Aura ini setiap hari. Tetapi jika masalah yang di hadapi tu adalah masalah kronik maka perlukah anda meminum sebanyak yang boleh setiap hari.

Contoh yang boleh kita ikuti, sediakan 3 botol air 1 liter, kemudian isikan penuh air Bio Aura kedalam botol tersebut. Dari masa 6.30 pagi hingga ke jam 12 tengahari anda wajib habiskan meminum 1 botol air tersebut, dan dari jam 12 tengahari tadi hingga jam 6.30 petang pula anda juga wajib habiskan air di dalam botol kedua. dan botol terakhir perlu di habiskan sebelum anda masuk tidur.

Dengan cara ini mungkin anda kata ia amat leceh dan susah di lakukan. Tetapi jika di gandingkan dengan mendapat rawatan di klinik atau di Hospital pada saya ia lagi sukar kerana, pagi pagi anda bersesakkan di jalan raya, beratur panjang, menunggu giliran untuk menemui doktor. Setelah itu anda perlu pula memakan ubat, atau di suntik atau di bedah dan tinggal di wad. Pada saya anda bukan sahaja menyusahkan diri yang sedang menderita, malah menyusahkan orang yang anda sayangi.

Akhir kata.. Tepuk dada tanya akal.. Anda mempunyai pilihan anda sendiri yang mana menjadi pilihan hati anda..

Nak Join,Nak maklumat tentang biznes ini ,cadangan, komen atau apa2 yg anda ingin luahkan ..

Contact Form

Saya akan hubungi anda(emel@call)kemudian.. Perkara yang paling sukar dalam perniagaan bukanlah
“Bagaimana Untuk Menjual & Mendapatkan Keuntungan?” tetapi “Bagaimana Untuk Bermula?”….kerana jika tiada permulaan, maka tidak ada perniagaan - Steve Schricoff penulis buku “The Miracle Of Business
APA YANG ANDA LAKUKAN SEKARANG!!!!! Peluang hanya datang dan pergi "Dalam sistem sosial orang cina,anak lelaki adalah pewaris keturunan.Salah satu cara menunjukkan penghormatan kpd kedua ibubapa dan menggangkat mertabat keluarga adalah menjadi kaya.Satu-satunya cara menjadi kaya adalah melalui bidang perniagaan... " Landasan Kerjayaan Biznes Ini Telah Terbukti Hebat Ikut ajer landasan kerjayaan ini....usah lagi memandai mencipta roda yang lain. BUAT BIAR SAMPAI JADI INTAN JUTAWAN Bersama Group TAIPAN 181KB.......JATUH ...BANGUN.....LAWAN...... ACTION IS POWER

Mutiara Kata

"Kadang-kadang ALLAH Sembunyikan Matahari,DIA Turunkan Hujan,Ribut dan Petir..Kita Bersedih dan Tertanya-tanya Kemana Hilangnya Matahari?? Rupa-rupanya ALLAH nak Hadiahkan Kita PELANGI Yang AMAT INDAH"
"Hidup ini umpama Mesin Pengasah,samada ia menghancurkan anda atau menggilap anda..... Anda sendiri yang menentukannya."
"Laut mati..MATI hanya kerana ia menerima air dan tidak mengeluarkan setitik pun airnya.Ia sembelit dan sesak.Salah satu hukum hidup yang agung ialah hukum peredaran. Sentiasalah mengedarkan kebaikan dan kebaikan akan sentiasa mengedarkan anda."
"Jika kita tidak mampu menjadi garam untuk memasinkan ikan..jangan pula kita menjadi langau untuk merosakkan ikan tersebut."
"Apabila seorang Samurai sejati bertarung,Ia bersedia untuk menghadapi maut, tetapi yang lazimnya lawannyalah yang menemui ajal."
"Mereka yang berjaya sebenarnya lebih banyak gagal daripada yang tidak berjaya...hanya kerana mereka lebih banyak mencuba daripada mereka yang tidak berjaya." ANDA PERCAYA..... ANDA BUAT........ ANDA PASTI BERJAYA!!!

Sydney 2009 - Best

Sydney 2009 - Best
seks2u 468x60_01

"Tanam Pinang Rapat-Rapat, Supaya Senang Puyuh Berlari; Ku Pinang-Pinang Tak Dapat, Ku Beli Phero-X, Baru Jadi..." Phero-X : Teknik memikat Isteri melalui sains.
Powered By Blogger