5 Kebiasaan Orang Yang Paling Tidak Berkesan


1. Berhenti berkembang (maju). Individu adalah apa yang mereka ada. dan ke mana mereka tuju disebabkan oleh apa yang ada di dalam fikiran mereka.

2. Tidak memiliki matlamat di dalam hidup. Terdapat dua jenis kegagalan : Orang yang mempunyai matlamat tanpa bertindak apa-apa; dan orang yang bertindak tanpa matlamat apa-apa.

3. Tidak sedia berubah. Beberapa individu memilih lebih baik berpegang pada apa yang mereka benci daripada memeluk apa yang mungkin lebih baik kerana mereka takut memperolehi sesuatu yang lebih buruk.

4. Gagal dalam perhubungan dengan orang lain. Orang yang tidak dapat bergaul dengan orang lain mungkin tidak akan pernah bergerak maju dalam hidupnya.

5. Tidak mahu membayar harga kejayaan. Setiap orang yang ingin memperolehi banyak harus mengorbankan sesuatu.

-John C. Maxwell-


sedikit pesanan:

Anda tidak akan pernah mengubah kehidupan sampai anda mengubah apa yang anda lakukan setiap hari. Rahsia kejayaan Anda ditemukan di dalam kegiatan anda setiap hari.
-John C Maxwell-

Anda adalah sekecil apa keinginan Anda,
Dan sebesar apa pemikiran Anda
-James Allen-

“Dunia ini indah, tetapi berapa ramai manusia yang benar-benar dapat melihat dan menghayatinya?”

“Ia adalah lebih sukar untuk mencapai kejayaan tanpa kekuatan kewangan. Tetapi ia adalah tidak mustahil jika anda mempunyai sikap yang betul”
- Thierry Henry –

Orang yang takut melakukan terlalu banyak akhirnya selalu melakukan terlalu sedikit.
-Peribahasa Jerman-

Genuis!
Sarasate adalah seorang pemain biola yang terkenal di abad sembilan belas dari Sepanyol. Pernah digelar pemain genius oleh para pengkritik muzik. Semasa ditanya kepada Sarasate; beliau menjawab, “Saya genius? Selama tiga puluh tujuh tahun saya berlatih empat belas jam sehari, baru sekarang mereka mengatakan saya seorang genius?”

Nak Join,Nak maklumat tentang biznes ini ,cadangan, komen atau apa2 yg anda ingin luahkan ..

Contact Form

Saya akan hubungi anda(emel@call)kemudian.. Perkara yang paling sukar dalam perniagaan bukanlah
“Bagaimana Untuk Menjual & Mendapatkan Keuntungan?” tetapi “Bagaimana Untuk Bermula?”….kerana jika tiada permulaan, maka tidak ada perniagaan - Steve Schricoff penulis buku “The Miracle Of Business
APA YANG ANDA LAKUKAN SEKARANG!!!!! Peluang hanya datang dan pergi "Dalam sistem sosial orang cina,anak lelaki adalah pewaris keturunan.Salah satu cara menunjukkan penghormatan kpd kedua ibubapa dan menggangkat mertabat keluarga adalah menjadi kaya.Satu-satunya cara menjadi kaya adalah melalui bidang perniagaan... " Landasan Kerjayaan Biznes Ini Telah Terbukti Hebat Ikut ajer landasan kerjayaan ini....usah lagi memandai mencipta roda yang lain. BUAT BIAR SAMPAI JADI INTAN JUTAWAN Bersama Group TAIPAN 181KB.......JATUH ...BANGUN.....LAWAN...... ACTION IS POWER

Mutiara Kata

"Kadang-kadang ALLAH Sembunyikan Matahari,DIA Turunkan Hujan,Ribut dan Petir..Kita Bersedih dan Tertanya-tanya Kemana Hilangnya Matahari?? Rupa-rupanya ALLAH nak Hadiahkan Kita PELANGI Yang AMAT INDAH"
"Hidup ini umpama Mesin Pengasah,samada ia menghancurkan anda atau menggilap anda..... Anda sendiri yang menentukannya."
"Laut mati..MATI hanya kerana ia menerima air dan tidak mengeluarkan setitik pun airnya.Ia sembelit dan sesak.Salah satu hukum hidup yang agung ialah hukum peredaran. Sentiasalah mengedarkan kebaikan dan kebaikan akan sentiasa mengedarkan anda."
"Jika kita tidak mampu menjadi garam untuk memasinkan ikan..jangan pula kita menjadi langau untuk merosakkan ikan tersebut."
"Apabila seorang Samurai sejati bertarung,Ia bersedia untuk menghadapi maut, tetapi yang lazimnya lawannyalah yang menemui ajal."
"Mereka yang berjaya sebenarnya lebih banyak gagal daripada yang tidak berjaya...hanya kerana mereka lebih banyak mencuba daripada mereka yang tidak berjaya." ANDA PERCAYA..... ANDA BUAT........ ANDA PASTI BERJAYA!!!

Sydney 2009 - Best

Sydney 2009 - Best
seks2u 468x60_01

"Tanam Pinang Rapat-Rapat, Supaya Senang Puyuh Berlari; Ku Pinang-Pinang Tak Dapat, Ku Beli Phero-X, Baru Jadi..." Phero-X : Teknik memikat Isteri melalui sains.
Powered By Blogger